20. kesäkuuta 2012

Saaressa mökillä

Eilen illalla saavuttiin tänne mökille juhannusta viettämään. Katseltiin kun aurinko laski ja sitten mentiin nukkumaan. Noi aikuiset tuolla paiskii töitä että saisivat keittiön kuntoon ennen kuin vieraat tulee. Ja mä olen vaan onnellinen kun sain netin toimimaan :D



 Eräs pikkuinen ei kuunnellut ohjeita vaan yritti itse hypätä veneestä laiturille ja molskahtikin veteen...
 ...mutta olisi silti jaksanut juosta vielä vaikka koko yön keppiensä perässä.

Hyvää juhannusta siis kaikille!!


t. Amanda

5 kommenttia:

  1. Kiva kuva Uunosta toi tokavika :) mut mua häiritsee ku toi toka kuva on niin vino :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai :DD Mulla yleensä pistää se heti silmään mut tossa se jotenki mun mielest sopi... Hah

      Poista
  2. ihania kuvia !!! :)

    www.katttri.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihanan oloinen blogi ja supersöpö koira, jään seuraamaan!

    janna-aleksandra.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Oikeestaan meillä on täällä toinenkin koira :D

      Poista